14 martie, 2013

Coincidenta sau destin?

Mereu mi-a placut sa stau sa observ cum unele lucruri se intampla pentru ca trebuie sa se intample.
Mi-a placut sa ma uit in urma mea si a deciziilor luate si sa observ unde m-au dus ele si cum m-au format ca om.
Mereu am crezut in destin si in ceea ce este scris sa se intample, dar in acelasi timp am crezut si in continuare cred in faptul ca fiecare hotarare si pas pe care il facem ne duce intr-o directie sau alta. Si astfel, ne putem modifica singuri traseul vietii.

Mi-a placut mereu sa cred in coincidente, in acele momnte sau situatii care pareau ireale, dar care aveau loc tocmai cand nu te asteptai. Si iti lasau in suflet un sentiment placut, ca acel lucru sau intamplare trebuia sa fie atunci, acolo, in acel moment din viata ta. Te simti astfel, omul potrivit la locul potrivit.

Am crezut intotdeauna, de asemenea, in intuitie. In a mea intuitie.. am crezut cu tarie ca ceea ce imi spune e atat de adevarat incat nu poate fi altfel, incat daca lucrurile stau altfel decat cum imi dicteaza ea, inseamna ca lumea e cu susul in jos si ca in acel moment, ceva s-a intamplat in univers daca EA a dat gres.

Dar de multe ori, in ultima perioada, intuitia mi-a jucat feste, coincidentele nu mai pareau coincidente, ci simple intamplari fara sens, iar fiecare pas facut si decizie luata parca nu mai faceau parte din mine si din destinul meu. Parca lumea e intoarsa pe dos, parca eu nu mai sunt stapana pe simturile mele si totul in jur ia forma unor lucruri efemere, din care nimic nu ramane.

Si, ca deobicei, cand cred in ceva cu toata fiinta mea, mi-e greu sa accept ca poate nu e asa, mi-e greu sa concep ca anumite coincidente nu iti creeaza viata, ca destinul nu ti-e scris, ci ti-l faci doar tu cu mana ta si ca poti sa esuezi in prea multe decizii luate.
Da, cred ca destinul ti-l faci tu, dar in acelasi timp cred ca depinde si de o forta suprema care te pune in anumite situatii mai mult sau mai putin impevizibile, situatii in care trebuie sa alegi intre doua sau mai multe variante, sa alegi stanga sau dreapta, bine sau rau, daca sa mergi inainte si cand anume sa te opresti.

Coincidenta sau destin?
Consider ca fiecare are un rol si cred ca daca nu ar fi unele coincidente, viata nu ar fi poate la fel de frumoasa.

Astept momentul cand o coincidenta imi va crea destinul si intuitia mea va stii cu adevarat.