08 iulie, 2009

Eu si Fat Frumos al meu

Mi-e dor de basme, de povestile din copilarie.
Mi-e dor sa visez, sa adorm cu ochii deschisi.
Mi-e dor sa privesc cerul si sa mi se para ca vad tot felul de forme din nori.
Mi-e dor de copilarie.

Mi-e dor sa cred in fraza "binele invinge raul".
Mi-e dor de Cenusareasa si Printul ei.

Azi imi doresc sa traiesc intr-un basm. Sa trec prin tot felul de peripetii, lucruri urate, dar mai apoi sa am parte de al meu "happy ending".
Vreau sa il gasesc in marea de oameni pe Fat Frumos al meu, sa il privesc in ochi si sa simt ce nu am mai simtit.
Vreau sa ma ia in bratele lui puternice si sa ma simt ocrotita.
Vreau ca acea clipa sa dureze o vesnicie, si sa nu ma mai trezesc.

Stiu..sunt vise si iluzii copilaresti.

Dar azi sunt copil si vreau sa cred in mine, in tine, in ele.
Lasa-ma sa visez..