04 mai, 2009

Ce ar fi daca..


De ceva vreme ma bantuie un gand..
Ce ar fi daca am stii ce e bine, ce e rau, ce alegeri sunt corecte sau care e drumul care trebuie urmat pentru a-ti fi tie bine, dar fara a-i rani pe ceilalti din jurul tau?
Ce ar fi daca am stii ce ne rezerva viata?
Stiu..ar fi plictisitor, nu ar mai fi nimic nou si interesant.
Dar in acelasi timp, am stii ce va urma, indiferent de decizia luata sau drumul urmat de noi. Ar fi mai usor..probabil am simti ca ni s-ar lua o piatra de pe umeri, ca nu mai suntem noi responsabili de schimbarea unui lucru, a unei vieti, comportament sau drum. Am stii ca nu am contribuit cu nimic, si totul este deja scris pentru noi.

Dar poate chiar asa este. Poate noi suntem doar niste pioni intr-un joc imens, doar niste omuleti care isi joaca rolul deja scris, care nu isi dau seama ca orice ar face ei, viata merge mai departe, cu sau fara persoana lor, ca lumii nu ii pasa daca vreunul sufera sau plange, ca totul trece..

Sunt momente in viata cand as vrea sa mi se zica raspunsul sau alegerea corecta..Acum e unul dintre ele. Acum ma simt un copil marunt si dezorientat.

Pentru prima oara as vrea sa nu fiu eu cea care alege, as vrea sa ma scap de aceasta sansa, as vrea sa aleaga altcineva pentru mine, sa imi zica asa e corect, asa e bine, ai incredere in mine..sa cred cu tarie ca asa va fi si sa nu regret nimic.
Dar nu e nimeni, si tu tot singur ramai, cu gandurile, cu deciziile care trebuie luate, cu lumea ta..