20 mai, 2009

Win & lose

Stii..ma gandeam cum pleaca unii oameni si vin altii din viata ta.
Ma gandeam cum pierzi ceva/cineva, dar castigi altceva, cum fiecare parte/domeniu din viata ta se ridica si in schimb coboara altul.
Asa e. Castigi ceva, dar neaparat trebuie sa pierzi altceva. De ce? De ce nu poti sa ai totul? Bine..nu totul, dar sa fii implinit pe toate ariile din viata ta.
Azi am tot ce imi doresc, azi merge totul bine, azi soarele imi zambeste, azi totul e senin..si totusi azi ceva lipseste..

Dar ma lupt cu lipsa asta, ma lupt sa nu simt golul, sa-l uit, sa-l dau altcuiva, sa il umplu cu orice altceva..
Azi am pierdut o parte din mine, o parte care mi-a luat o data cu disparitia ei si 2 ani din viata.
Azi trecutul m-a lasat in urma lui,
Azi am ramas cu inima ciobita,
Azi nu mi s-a dat ocazia de a alege,
Azi trebuie sa ma resemnez,
De azi inainte trebuie sa spun "te-am iubit" si nu "te iubesc", pentru ca oricum nu ar conta sau schimba nimic.
Azi sunt doar eu si amintirile, azi ele sunt parte din mine, azi ele imi aduc zambetul pe buze..
..azi mi-e dor..