24 iunie, 2009

Suceava - Taramul Manastirilor

Azi dupa o vreme indelungata am reusit sa ma plimb putin prin orasul meu natal, Suceava.
Am ramas placut surprinsa. S-au schimbat multe de cand nu am mai fost. Acum pare mai..mare, mai plin de viata, mai..placut.
E o perioada frumoasa, sunt zilele orasului. Nu am mai vazut de mult atata lume prin centru, atatia copii si atata veselie.

Ce m-a impresionat mai mult si mai ales lucrul de care mi-a fost dor au fost porumbeii din centru.
Parca la un semnal toti zboara in stol si fac rotocoale deasupra oamenilor, nefiindu-le frica de nimic. E mirific acel moment in care se ridica spre cer si iti zboara deasupra capului.

Mi-era dor..mi-era dor de Suceava, de strazile ei, de oamenii din ea..
Mi-era dor sa zic ca sunt acasa..

Mandra de orasul meu! :)